امام جمعه آبادان:دولت در برخورد با حقوق های نامتعارف خوب عمل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان برخورد قاطع و بازگرداندن وجوه بیت المال از افرادی که حقوق نامتعارف دریافت کرده اند را خواستار شد و گفت: دولت در بحث حقوق های نامتعارف اقدام خوبی انجام داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه آبادان در مصلی نماز جمعه این شهر افزود:دولت در برخورد با مفاسد اقتصادی باید جدی تر برخورد کرده و اقدام صورت گرفته در خصوص حقوق نامتعارف را نیز برای مردم بازگو کند.

وی به نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد وگفت:موضع حقوق های نامتعارف نباید فراموش شود ضمن اینکه با افرادی که به بیت المال دست درازی کرده اند باید برخورد جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه آبادان به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و افزود:تاریخ بیانگر این واقیعت است که آمریکا و انگلیس هیچگاه در قبال ملت ایران صادق نبوده و قابل اطمینان نیستند.

وی گفت:متاسفانه برخی در کشور فکر می کنند که با کنار آمدن با آمریکا مشکلات کشور برطرف می شود در حالی که در توافق هسته ای دیدیم که آمریکا هیچگاه به تعهد خود عمل نمی کند.

خطیب جمعه آبادان افزود:آمریکا مرکز ایجاد مشکلات برای کشورهای مختلف به خصوص ایران اسلامی است و نباید به آن اعتماد کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطب های نماز جمعه آبادان با محکوم کردن کودتا در کشور ترکیه گفت: تدبیر دولت در قبال کودتای نافرجام ترکیه قابل تقدیر است.

وی همچنین به نشست سه جانبه کشورهای ایران، روسیه و آذربایجان در باکو اشاره کرد و افزود:روسیه می تواند یک شریک راهبردی برای ایران تبدیل شود و 2 کشور سدی برابر زیاده خواهی غرب در منطقه باشند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت:آنچه در یمن توسط رژیم سعودی در حال رخ دادن است دل مردم آزاده جهان را به درد می آورد.

وی افزود:برخی از مدعیان حقوق بشر که تا چند روز پیش در قبال اعدام جنایتکارانی که دست آنها به خون شیعه و سنی در ایران آلوده است شعار حقوق بشر سر می دادند در قبال کودک کشی عربستان سعودی در یمن سکوت اختیار کرده اند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر سپاهان اصفهان را تبریک گفت و افزود:تیم فوتبال صنعت نفت نشان داد لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد و نباید اجازه داد این تیم وارد بحث های حاشیه ای فوتبال شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:همه مسئولان باید کمک کنند تا روند پیروزی ها و موفقیت این تیم که باعث ایجاد شادی و نشاط در شهرهای خوزستان شده ادامه یابد.

امام جمعه آبادان همچنین روز مقاومت و دفاع 33 روزه مردم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور را تبریک گفت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.