سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پیام مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای استقبال از رئیس جمهور

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با صدور پیامی از هنرمندان و صنعتگران، دوستداران میراث فرهنگی و فعالین گردشگری استان دعوت کرد تا در کنار اقشار مختلف مردم به استقبال کاروان تدبیر و امید بروند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ در متن پیام مهندس جلیل بالایی آمده است:

بسمه تعالی

«سپاس خداوند بزرگ را که مردم شهید پرور و میهمان نواز استان کرمانشاه مفتخر به میزبانی کاروانی هستند که در طلایه آن چهره ای اندیشمند و فاضل با تدبیر خود امید را به ارمغان می آورد.

اکنون در آستانه سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم، خانواده بزرگ میراث فرهنگی، هنرمندان و صنعتگران و فعالین عرصه گردشگری، دوشا دوش عموم هم استانی‌های فهیم و انقلابی با حضور گرم و پرشور خود در مراسم عمومی استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید همچون گذشته با فرهنگ غنی میهمان نوازی خود، جلوه گر چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی خواهند بود.

امید است، سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور محبوب و مردمی به کرمانشاه گهواره تمدن، گشایشگر افق های جدید توسعه و پیشرفت برای هم استانی های عزیزی باشد که همواره در طول تاریخ مرزدارانی غیور برای ایران زمین بوده و در میدان های مختلف سیاسی و اجتماعی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، برادری و بزرگواری خویش را به اثبات رسانده اند. »

«وعده ما ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه 27/4/95 استادیوم آزادی کرمانشاه»


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، پیام ، میراث ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.