رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از توقیف محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا امیری گفت: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان اخيرا اقدام به خريداری يک محموله برنج قاچاق خارجی از استان‌های جنوبی کشور کرده و قصد دارد آن رابا عبور از معابر اصلی و ورودی شهر کرمانشاه به استان‌های غربی و شمال غربی انتقال دهد، موضوع در دستور کار کارآگاهان این اداره قرارگرفت.

وی افزود: با همکاری اداره اطلاعات جنایی، خودروی حامل بار قاچاق شناسایی شد و يک تيم عملياتی با استفاده ازخودروی سازمانی پوششی به محور قزانچی- کرمانشاه اعزام شدند و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: با برپایی پست ايست و بازرسی توسط اکيپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با علائم هشدار دهنده دستور ايست به خودروی مذکور داده شد و راننده با توجه به مسدود بودن جاده، خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کرد.

امیری افزود: متهم دستگير شده به همراه خودرو توقيفی جهت بررسی به پليس آگاهی منتقل و مشخص شد خودرو خاور حامل پنج تن برنج خارجی قاچاق بدون مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقريبی پانصد ميليون ريال است.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پرونده متشکله به شعبه پنج سازمان تعزيرات حکومتی تحویل شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، محموله ، تنی ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.