رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در دولت تدبیر و امید 905 درخواست مجوز در این اداره بررسی و تصویب شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمنی پور با اشاره به اینکه مدیریت صدور پروانه‌ها و مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یکی از بخش‌های جدید معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی است افزود: هدف از ایجاد این مدیریت را تمرکز صدور انواع مجوزهای سازمان در یک بخش و نظارت بر سلامت انجام کار می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرایی شدن سیاست‌های اصل 44 مدیریت صدور مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای این اصل بخش اعظم فرایند صدور مجوزهای سازمان را به نظام مهندسی کشاورزی سپرده و تمرکز خود را بر نظارت و اجرای سیاست‌های وزارتخانه در هنگام صدور انواع مجوز قرارداد، فعالیت‌های شاخصی را در دولت تدبیر و امید انجام داده است.

وی با بیان اهمیت فعالیت‌های مدیریت صدور مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ابتدای تیرماه 92تا تیرماه 95 تصریح کرد: این فعالیت‌ها شامل حل مشکلات و مسائل مربوطط به صدور مجوز‌ها و راهنمایی متقاضیان به صورت روزمره و مداوم، نظارت بر حسن انجام فرایندهای صدور مجوز در سازمان نظام مهندسی کشاورزی7هزار و 189 مجوز مختلف در حوزه فعالیت‌های جهاد کشاورزی، اعلام گزارش‌های ماهیانه، سالیانه، مسائل و مشکلات مربوط به وزارتخانه و بخش‌های تخصصی سازمان و... انجام گرفته است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.