سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه به دور از شعار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه دزفول گفت: تهدیدها و تحریمها را فرصت است که با استفاده از آنها می توان خود را مصون سازی نمود به گونه ای که هر شهرستان و منطقه ای متناسب با ظرفیت های خود توانمند سازی نماید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی افزود: باید بیش از گذشته نسبت به توسعه ظرفیت و اجرای هرچه بهتر الگو و سبک اقتصاد مقاومتی توجه داشت و با بررسی و برگزاری جلسه‌های مختلف و برنامه ریزی، زمینه تحقق اهداف آن را به نحوی مطلوب فراهم کرد .

وی گفت: اگر ملتی با تلاش به دنبال رسیدن به اهداف متعالی باشد بدون تردید یاری خداوند شامل حالشان خواهد شد.

امام جمعه دزفول افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی در تمام زمینه‌ها لازم است و تحقق این شعار نیازمند تلاش و جدیت مسئولان در تمامی عرصه‌ها و محورها به نحوی مطلوب است چرا که مقام معظم رهبری با نامیدن سال تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" حجت را بر همه ما تمام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی گفت: تهدیدها و تحریم‌ها فرصت است که با استفاده از آنها می‌توان خود را مصون سازی نمود به گونه‌ای که هر شهرستان و منطقه‌ای متناسب با ظرفیت‌های خود توانمندسازی نماید.

وی افزود: بهره‌وری و استفاده از منابع موجود بسیار پایین است به طوری که از منابع موجود استفاده صحیح نمی‌شود، باید از قالب‌های سنتی بیرون آمده و به سمت بهره‌وری پیش رفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.