شعار «ما آماده‌ایم» راهیان نور اعلام آمادگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در خوزستان گفت: «ما آماده‌ایم» شعار راهیان نور امسال است و این نشان از آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای پیروی از فرمایشات رهبرانقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور دارد.

سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به شعار امسال راهیان نور افزود: امسال شاهد افزایش حضور کمی و کیفی کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سیر صعودی اعزام مردم به سرزمین‌های نور هستیم به طوری که تا به امروز حدود 3 میلیون و 500 هزار زائر از اردیبهشت ماه سال 94 تا به امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند .

وی گفت: پنج استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر و هرمزگان در ایام نوروز آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور هستند و استان‌های کردستان و آذربایجان غربی از اردیبهشت ماه 95 همزمان با افتتاح راهیان نور 95 آمادگی صد درصدی برای استقبال از زائران راهیان نور را دارند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود:هر سال شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و تعدادی از مردم هم با خودروهای شخصی به سرزمین نور قدم می‌گذارند که آمار آنها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.