ضعف برخی دولت‌مردان در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی سبب انتخاب شعار سال شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ نماینده مردم خرمشهر گفت: سال گذشته هم‌سال اقتصاد مقاومتی بود اما ضعف در اجرای آن از سوی برخی دولتمردان سبب شد تا مقام معظم رهبری به‌صراحت ورود و سال جدید را به این شعار نام‌گذاری کنند.
عبدالله سامری افزود: مقام معظم رهبری این شعار را برای سال جدید برگزیدند تا به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کنیم، برگزاری جلسات متعدد، مصوبات و کاغذبازی بدون عمل بی‌توجهی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.
 وی گفت: همه دستگاه‌ها می‌دانند امسال سال مهمی است، اقدام و عمل را فراموش نکنیم، باید پاسخگوی مردم باشیم، پاسخگویی در عمل، اگر این‌گونه باشد مردم در مراجعات خود دچار سردرگمی نمی‌شوند.
 نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه‌ها باید نظارت خود را نسبت به کارکنان افزایش دهند، عمده شهروندان سردرگم هستند و این سردرگمی سبب مراجعه شهروندان به دفتر نماینده و فرماندار می‌شود .
 سامری گفت: از اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نمی‌پذیریم که پیمانکاران غیربومی و تهرانی را به‌کارگیری کنند، باید بومی‌ها در اولویت باشند و خطاب ما به سایر دستگاه‌های اقتصادی است. انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.