حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را آغاز کرده‌ایم‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مجوز جذب 20 عضو هیئت‌علمی جدید برای این دانشگاه در سال گذشته اخذ شد.

دکتر یوسف پریدار افزود: با توجه به این‌که دانشگاه علوم پزشکی دزفول یک دانشگاه نوپا و جدیدترین دانشگاه علوم پزشکی کشور است، زیرساخت‌های لازم برای مسائل آموزشی و پژوهشی را نداشته و هم از نظر زیرساخت‌ها و فضای فیزیکی و هم تعداد اعضای هیئت‌علمی شدیداً تحت فشار است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده مجوز جذب 20 عضو هیئت‌علمی اخذ شد که به‌تدریج در حال جذب این افراد هستیم‌ تا پایه‌های آموزشی دانشگاه را تقویت کنیم‌ و ارتقا دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص رویکردهای دانشگاه برای حرکت در مسیر تحقق شعار امسال افزود: معتقدم وزارت بهداشت در این زمینه از بقیه بخش‌ها جلوتر و در دو سال گذشته اقداماتی را در این راستا انجام داده است.

پریدار با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بخش ساماندهی حاشیه‌های شهر، گفت: در این خصوص مرکز جامع خدمات سطح یک بهداشتی‌درمانی در کوی آیت‌الله مدرس و کوی آزادگان به منظور غربالگری بیماری‌های ناتوان‌کننده راه‌اندازی شد‌ .

وی با بیان این‌که در حال حاضر حدود 50 عضو هیئت‌علمی در دانشگاه فعالیت می‌کنند، افزود: بر اساس مجوز اخذشده برای جذب 20 عضو هیئت‌علمی جدید، فراخوان این پذیرش سال گذشته منتشر شد و براساس ثبت‌نام و اعلام آمادگی افراد،به تدریج جذب و به مجموعه دانشگاه اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.