سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری:

تراکتور در شرایط مسابقه قرار دارد/قلعه نویی مربی کاربلدی است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به 2 بازی حساس انجام شده برابر الجزیره باید گفت که تیم ما در شرایط مسابقه قرار گرفته اما پرسپولیس استراحت بیشتری کرده است.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره بازی های انجام شده با الجزیره اظهار کرد: در واقع بازیکنان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و برابر الجزیره در دو بازی رفت وبرگشت پیروز میدان بودند. 

وی در ادامه افزود: البته باید گفت ما با توجه به بازی های انجام شده در شرایط مسابقه هستیم اما پرسپولیس استراحت بیشتری داشته است، اما باید گفت ما بیشتر در شرایط بازی هستیم.

ذوالفقاری ادامه داد: کادر فنی تیم ریکاوری خود را انجام داده  و بازیکنان را به مرز امادگی رسانده است و بدون شک ما می توانیم در این بازی 3 امتیاز لازم را کسب کنیم گرچه بازی ها سنگین بوده اما فوتبالیست های ما بدانند حرفه ایی بوده و باید همیشه آماده باشند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس هم تیم خوبی بوده و کادر فنی خوبی دارد. این تیم با مربی خوبی که دارد بسیار روان بازی می کند، برانکو فوتبالیست های جوانی را تربیت کرده است و به نظر من بازی خوبی در پیش خواهیم داشت  و هر دو به فکر کسب هر سه امتیاز بازی هستند.

وی درباره نتیجه بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: البته باید گفت که تجربه نشان داده است تراکتور در تهران خوب بازی کرده است باید دید که آیا تیم می تواند بازی خوب خود را این بار در تهران تکرار کند. 

ذوالفقاری بیان کرد: خوشبختانه همه حضور دارند و قلعه نویی مربی کار بلدی است و تیم را از حالت خستگی انجام دو  بازی دشوار خارج کرده است.
 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوال آیا با توجه به 2 برد مقابل الجزیره انتظارات هواداران بالاتر رفته است بیان کرد: تراکتور تنها تیمی بوده که در آسیا گلی دریافت نکرده است و حتم دارم در لیگ هم همین روند را تکرار خواهیم کرد، چرا که دنبال نتایج بوده و هدفی جزء کسب سهمیه و رسیدن به جایگاه واقعی که همان صدر نشینی است را نداریم. البته انتظارات نیز طبیعی است و سعی ما براین بوده که بهترین و شایسته ترین نتایج برای تراکتور و هواداران پرشور تبریزی رقم بخورد.

وی در پایان یاد آورشد: امیدوارم با برد برابر پرسپولیس بتوانیم به جایگاه شایسته تراکتور دست یافته و دل مردم خوب تبریز را شاد کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.