ذوالفقاری :نیمکت نشینان تراکتور فکر کردند بمب ترکید

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت :با توجه به پرتاب نارنجک پشت نیمکت تراکتور نیمکت نشینان ما فکر کردند بمب ترکیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ایوب ذوالفقاری پس از دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: بازی سختی را برای هر 2 تیم پیشنهاد می کردیم و این اتفاق هم افتاد.تراکتور برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بود و ما به مساوی فکر نمی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سه بازی سنگین را در لیگ قهرمانان و مقابل سپاهان انجام داده بودیم در نیمه اول بازیکنمان تا حدودی خسته   بودند اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم .هر چند پیش‌بینی این گونه پیش رفتن شرایط بازی را پیش بینی کرده بودیم. باید از بازیکنان تراکتورسازی و همچنین هوادارانمان به خاطر حمایت از تیم تشکر کنم. پس از این دیدار، برای بازی با فولاد و ادامه لیگ قهرمانان آماده می شویم.

ذوالفقاری درباره پرتاب نارنجک های زیاد در این بازی گفت: با توجه به این که نارنجک‌ها به پشت نیمکت ما منفجر شد،بازیکنان ذخیره فکر کردند بمب ترکیده و به شدت ترسیدند.نباید مقابل چشم دبیر امنیتی یوفا  نارنجک پرتاب می شد.خوشبختانه برای بازیکنانمان اتفاقی نیفتاد.

وی در مورد اینکه آیا این نارنجک از سمت هواداران تبریزی پرتاب شده بود یا خیر، اظهار کرد: شما به عنوان هواداران میزبان خودتان این مدلی رفتار می‌کنید و فکر می‌کنید از سمت ما بوده است. پشت ما نیمکت ما هواداران  پرسپولیس نشسته بودند.ما حتی از هیأت فوتبال خواستیم تا پشت نیمکت ما را تخلیه کنند تا امنیت داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
این هم نتیجه رایگان کردن بازی پول بیلیت به نارنجک غیره تبدیل شده
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
باید به شدید ترین وجح برخورد شود
آخرین اخبار