سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کند و از این رو در برابر پدیده به کسب سه امتیاز احتیاج داریم .

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی مقابل تیم فوتبال پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: پدیده تیم قدرتمندی است و قابلیت های فنی فراوانی دارد و بدون شک برای برد به تبریز می آید. 

وی در ادامه افزود این بازی نیز از سایر بازی ها مستثنی نیست و هدف ما فقط کسب برد است زیرا از صدر جدول فاصله گرفته ایم و باید بازی را با برد پشت سربگذاریم چراکه شاید این تنها فرصت ما برای ماندن در کورس رقابتها باشد .

ذوالفقاری با اشاره به شرایط تیم گفت: همه بازیکنان تیم با جدیت تمرین کرده اند و به درستی می دانند که نیم فصل دوم نباید فرصتها را از دست داد، زیرا تیم باید بتواند با بدست آوردن نتایج قابل قبول به هدف کسب سهمیه آسیا تلاش کند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص محرومیت و کسر یک امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و این شیطنت هایی است که اعمال شده است .

اجازه دهید بختیار به فوتبالش برسد 
ذوالفقاری درباره شرایط بختیار رحمانی، بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: از شما می خواهم اجاز دهید این بازیکن آسوده به فوتبال بپردازد چرا که تازمانی که وی بازی کند می تواند بهتر به موفقیت تیمش کمک کند .

 سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امیدوارم تراکتور سازی در ادامه فصل بتواند با کسب برد در بازی های پیش رو موفقیت های بیشتری کسب کند .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.