سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت : با ادینهو در حال مذاکره هستیم اما از رقم قرارداد وی اطلاعی ندارم.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و  فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی با نفت تهران اظهار کرد: نفت تیم جوانی است که قابلیت های فنی بالایی دارد و در بازی های اخیر هم به خوبی نتیجه گرفته و قابل قبول ظاهرشده است.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از قابلیت های نفت مربی صاحب سبکی است که این تیم در اختیار دارد. منصوریان به لحاظ فنی مربی کارآمدی است که می تواند تیم را در مسیر موفقیت هدایت کند.

ذوالفقاری در مورد جذب بازیکنان جدید در تراکتور گفت: با آمدن کیانی و حاتمی که سابقه حضور در تراکتور را دارند روند تیم بهتر شده است، ضمن این که کلانتری نیز بازیکن باکیفیتی می باشد.
به نظرمن هماهنگی خوبی بین بازیکنان تراکتور به وجود آمده و ما در راستای تقویت تیم از بازیکنان  جدید مقابل نفت استفاده می کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی در خصوص تهدید به ترک تهران در صورت برگزار نشدن بازی تصریح کرد: سازمان لیگ اعلام کرد که هوا برای امروز آلوده است در حالی که ما امروز آماده بازی بودیم اما بعدا اعلام شد که فردا بازی برگزار می شود، تهدیدی در کار نبوده است و فقط منتظر انجام بازرسی بودیم.

وی با اشاره به حضور ادینهوی برزیلی در تراکتور عنوان کرد: با ادینهوی برزیلی مذاکره داشته ایم و به طور حتم پس از توافقات نهایی به تراکتور ملحق می شود.

ذوالفقاری در مورد اینکه ادینهو گفته تیم های خواهان وی باید مبلغ یک میلیون دلار پرداخت کنند، گفت: من از این جریان اطلاعی ندارم و به رقم قرارداد ورود نمی کنم، در صورت توافق مبلغ درخواستی به وی داده می شود.  

سرپرست تراکتورسازی بیان کرد : هدف از جذب بازیکنان تقویت تیم بوده و بدون شک در راستای این هدف به درخواست های کادر فنی توجه و آن ها را اجرایی می کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که در بازی فردا بتوانیم در مصاف نفت پیروز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار