سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: مذاکرات پرسپولیس و فولاد برای جذب مهرداد طهماسبی ادامه دارد و به زودی مشخص می شود وی در چه تیمی به میدان رود .

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جذب آلویس نانگ بازیکن سابق تفت تهران اظهار کرد: با توجه به نیاز کادر فنی درباره جذب بازیکن به نیازهای وی پاسخ دادیم، در واقع من نانگ را نمی شناسم امیدوارم باعث تقویت خط حمله تیم شود .

وی در ادامه افزود: ما هر بازیکنی که کادرفنی نیاز داشته باشد جذب می کنیم و چون به مهاجم نیاز داریم، این مهره را جذب خواهیم کرد . 

ذوالفقاری در مورد مهرداد طهماسبی تصریح کرد: باید باشگاههای خواهان طهماسبی با صحبت و مذاکره به توافق برسند و در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست، مذاکرات تیم های پرسپولیس و تراکتور ادامه دارد و به زودی تکلیف وی معلوم می شود .

وی درباره لغو اردوی ترکیه گفت: قرار بود ما به ترکیه برویم اما تمریناتمان در این کشور لغو شد، اردوی جایگزین گذاشته ایم که به زودی به این اردو می رویم همچنین می خواستیم 3 تا 4 بازی تدارکاتی برگزار کنیم که این اتفاق رخ نداد .

سرپرست تراکتورسازی در بخش پایانی صحبت هایش یاد آور شد: امیدوارم که تراکتور در ادامه بتواند از اعتبار فوتبال تبریز دفاع کند و به روزهای خوب خود برگردد .

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار