سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم فوتبال پرسپولیس باید به خاطر تخلفات هوادارانش در بازی با تراکتورسازی متحمل جریمه سنگینی شود.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تخلفات روز گذشته هواداران پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: باید عنوان کنم اتفاقات روز گذشته بازی با پرسپولیس بسیار ناگوار بود و به نظرم هواداران به تیم ضرر زیادی وارد کردند چراکه رویدادهای این بازی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ملاک بود و بااین روند شاید ما به مشکل بخوریم.
 
وی در ادامه افزود: رویداد دیروز بسیار تاسف برانگیز بود چراکه ما در آستانه بازی با تیمهای عربستانی قرار گرفته بودیم و این رویدادها باعث می شود ما دیگر نتوانیم میزبان باشیم به نظر من پرسپولیس به خوذدش ضربه زد چراکه ممکن بود پرتاب نارنجک خدای نکرده به هوادارن یا بازیکنان اصابت کند.
 
ذوالفقاری درباره آیا این موضوع پی گیری می شود یانه ؟ گفت: باشگاه در حال پی گیری این موضوع خواهد بود و پرسپولیس باید تاوان سنگینی بپردازد چرا که ممکن بودباعث آسیب دیدگی شود ما در حال نامه نگاری هستیم و باید این تیم همه جریمه شود و هم اینکه از حضور هوادارنش محروم باشد.
 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزبااشاره به ارزیابی بازی به لحاظ فنی تصریح کرد: بازی خوبی را از دوتیم شاهدبودیم و می توانستیم ما برنده بازی روز گذشته باشیم اما تساوی نصیب ما شد .ما در این بازی سعید آقایی را بدلیل آسیب دیدگی از دست دادیم که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی به دیدارهای بعدی برسد.
 
وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تراکتوردر لیگ وآسیا برای کشورمان افتخارآفرینی کند و به جایگاه شایسته تیم و هوادارانش دست یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار