سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: متاسفانه اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و داور ما را متوقف کرد نه آنکه متوقف شویم.

ایوب ذوالفقاری به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی با تیم استقلال خوزستان انجام دادیم و در پایان توانستیم به نتیجه تساوی برسیم گرچه اگر اشتباه داوری نبود شاید برنده بازی ما بودیم .

وی در ادامه افزود: متاسفانه هر بازی تراکتور با اشتباهات عمده داوری روبرواست و تیم ما را نابود کرده اند به طور کلی دست و بال ما رابسته اند و اعتراض هم فایده ای ندارد چرا که اعتراض باعث بازگشت امتیاز نمی شود .

ذوالفقاری با انتقاد شدید از عملکرد داوران بیان کرد: حسین زرگر داور بازی تیم ما با پدیده پنالتی دقیقه 20 بازی که همه معتقد بودند توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده را پنالتی اعلام نکرد. روز گذشته نیز پنالتی اعلام شده به نفع استقلال خوزستان درست نبود در واقع تیم ما را نابود کرده اند و متوقف نشدیم متوقفمان کرده اند .

سرپرست تراکتور سازی با اشاره به بازی در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا تراکتور می تواند درآن رقابتها موفق باشد یا خیر عنوان کرد: البته تراکتور بازی به بازی بهتر می شود  و ما تا محوطه جریمه حریف اصولی پیش می رویم اما در زمان گلزنی درست عمل نمی کنیم که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود .

وی یاد آور شد: البته بازی به بازی بهتر می شویم و سعی می کنیم که در بازی های بعدی  با ارائه عملکرد بهتر نتیجه لازم را بدست آوریم .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.