سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام 100 هزار نفر در طرح نهضت مسکن معلولان/ تحویل 59 هزار مسکن تاکنون

قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشورگفت: تاکنون بیش از صد هزار نفر در طرح نهضت مسکن معلولان ثبت نام کرده و59هزار نفرمسکن خودرا تحویل گرفته اند.

قاسم عبدالله زاده قائم مقام توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ثبت نام بیش از صد هزار نفر در طرح نهضت مسکن معلولان اظهار داشت: واجدان شرایط از طریق سایت در این طرح ثبت نام کرده اند که پس از استعلام از صحت و سقم مدارک درج شده به بیش از 90 هزار نفر از این تعداد مسکن تعلق می گیرد.

وی گفت:با توجه به اینکه تعداد نفرات ثبت نامی بیش از حد مجاز بود تنها وام به افرادی تعلق می گیرد که تنها یک بار از این تسهیلات دولتی یا همان فرم (ج) استفاده کرده باشند. 

قائم مقام توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: افرادی که در سایت ثبت نام کرده اند باید به تأیید معاونت توان بخشی و معاونت اجتماعی سازمان برسند.

عبدالله زاده افزود: از تعداد نفرات ثبت نامی در این طرح تاکنون 59 هزار نفر مسکن خود را تحویل گرفته و افراد باقی مانده در مراحل مختلف و در بازه زمانی دیگری تحویل خواهند گرفت.

قائم مقام توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه متراژ مسکن اهدایی به افراد بر اساس سهم آورد آنها در ابتدای کار است ، گفت: میزان مبلغ وام اهدایی  به مددجویان براساس متراژ مسکن انتخابی از سوی آنها  متغیر است.

وی در خصوص  میزان وام پرداخت شده به افراد بیان کرد:مددجویان واجد شرایط 15 تا 30 میلیون تومان تسهیلات از بانک مسکن و چهار یا پنج میلیون تومان نیز از سازمان بهزیستی کشور دریافت می کنند.

قائم مقام توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور درباره اقساط پرداختی توسط مددجویان، تصریح کرد: این اقساط در مدت زمان 12 ساله و ماهانه مبلغ 130 تا 140 هزار تومان است.

به گفته وی ثبت نام در این طرح مجداً از سال 96 آغاز می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
با سلام و احترام
اينجانب يحيي قربان پور مددجوي بهزيستي شهرستان گنبد استان گلستان ميباشم
از مسئولان محترم خواهش عاجزانه دارم در تهييه مسكن اينجانب همكاري لازم را مبذول فرمايند
چه از طريق وام با كارمزد پايين،چه از طريق مسكن مهر
با كمال تشكر
يحيي قربان پور
09112....635