سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان قزوین برگزار شد

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان استان قزوین با حضور 500 نوآموز قرآنی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛دانش‌آموزان قرآنی مؤسسه ثامن‌الحجج استان قزوین در رشته‌های حفظ، احادیث و روخوانی قرآن کریم آموزش‌های لازم را فرا گرفته بودند که با حضور در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برای تداوم این فعالیت‌ها، انگیزه بالایی پیدا کردند.

دانش‌آموزان قرآنی و اولیای کودکان و نوجوانان نوآموز قرآن کریم ضمن تأکید بر لزوم افزایش ترویج علوم قرآنی در جامعه بر این باور بودند که گرایش اقشار مختلف به قرآن کریم در جامعه ضروری بوده چراکه عموم مردم از برگزاری و افزایش برنامه‌های دینی و مذهبی استقبال می‌کنند.

والدین کودکان بر این امر نیز تأکید کردند که بهره‌مندی از ظرفیت قرآنی موجود استان قزوین به خصوص در بخش کودک و نوجوان اهمیت فراوانی دارد و این مهم وابسته به برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان است.

کارشناسان و مسئولان برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان استان قزوین ضمن تأکید بر استمرار فعالیت‌های قرآنی در جامعه بر این باور بودند که افزایش برنامه‌های با محوریت امور قرآنی علاوه بر اینکه می‌تواند نقش قابل توجهی در کاهش ناراحتی‌های روحی و ناهنجاری‌های فکری داشته باشد، موجب ارتقای سطح اعتماد به نفس افراد و خودباوری نیز می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.