رئیس سازمان دارالقرآن کشور از برگزاری سومین جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در بین دانش آموزان مدارس هشت شهرستان استان مرکزی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، قره شیخ لو در اولین جلسه ستادی سومین جشنواره قرآنی گل های محمدی و فاطمی در محلات،با اعلام این خبر گفت : سومین دوره از جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در هشت شهرستان ساوه، خمین، محلات، دلیجان، زرندیه، تفرش، آشتیان و فراهان برگزار می شود و دوره بعدی این جشنواره را هم در سطح تمامی ۱۲ شهرستان استان مرکزی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی با رویکرد ایجاد نشاط مذهبی، معنوی و قرآنی برگزار می شود و هدف آن نشر فرهنگ قرآن کریم در جامعه خصوصا برای جوانان و نوجوانان است.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور خاطرنشان کرد: این جشنواره قابلیت این را دارد که به صورت یک طرح سراسری و ملی برگزار شود و در سال های آینده نمایندگان استان ها با یکدیگر رقابت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم از همه دستگاه ها و سازمان ها خواست تا با حمایت حداکثری خود زمینه برگزاری این جشنواره را به بهترین شکل فراهم کنند تا در سال های آینده شاهد برگزاری این جشنواره به صورت استانی باشیم.

حجت الاسلام قربانپور از خانواده ها خواست که برای برنامه های مدون قرآنی جایگاه ویژه قائل شوند و با حضور موثر در این برنامه ها از آسیب های اجتماعی جامعه در آینده بکاهند.

سجادی فرماندار شهرستان محلات نیز برگزاری جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در سال گذشته در بین سه شهرستان محلات ،خمین ودلیجان راموجب ترویج فرهنگ قرآنی درمنطقه دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش برگزاری اینگونه جشنواره ها و همایش ها بتوان فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نهادینه کرد. 

انتهای پیام/س

برچسب ها: اراک ، قرآنی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.