نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت : تمسک به قرآن و بکاربستن دستورات آن در زندگی باعث عزت و سربلندی انسانها می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم جشن میلاد پیامبر (ص ) و امام جعفر صادق (ع ) که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، معاونین ،مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تمسک به قرآن کتاب آسمانی عموم مسلمانان و تمسک به سنت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) از جمله مهم‌ترین راهکارهای ایجاد وحدت میان مسلمانان است.

وی  با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت واهمیت شرح صدر گفت : اگر بخواهیم صاحب شرح صدر شویم باید در زندگی قرآن و اهل‌بیت را سرلوحه امور خود قرار دهیم . 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد : انسانها  هر چقدر که با مفاهیم قرآن عظیم آشنا شوند بهمان میزان نیز کرامت و عظمت آنها افزونتر می شود بنابراین کرامت انسانها در قرآن است و این کرامت را با طهارت و پاکی می توان گرفت .

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی و نقاشی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اهداء جوایزی تقدیر و قدر دانی  شد.


انتهای پیام/گ


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.