مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد دیگر به متقاضیان واگذار می شود که با این روند پیشرفت فیزیکی طرح به ۸۵ درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مانی فر بیان کرد: از مجموع ۶۰ هزار واحد پیش بینی شده در مسکن مهر تعداد ۵۰ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای کمتر و بیشتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت است که ۹۵۰۰ واحد نیز در بافت فرسوده قرار دارد.

 وی اظهارداشت: مسکن مهر استان قزوین در ۷۷۰ هکتار زمین ساخته شده که ۴۰۰ هکتار برای ساخت مجموعه مسکن و ۱۲۰ هکتار برای خدمات فرابخشی طرح پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: ۲۵۰ هکتار زمین هم ذخیره سازی شده تا در آینده مورد استفاده برای تامین نیازها قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهارداشت: از سوی بانک مسکن ۳۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر فروش اقساطی و دفترچه آنها صادر و برای ۳۷۰۰ واحد سند رسمی صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۵۱۷ واحد برای مددجویان بهزیستی، ۳۵۳ واحد برای مددجویان کمیته امداد و ۱۱۰ واحد برای خانواده های دارای دو معلول اختصاص داده شده که در این زمینه استان قزوین در رده هفتم کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/س
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.