مدیر حوزه علمیه استان قزوین تجمعی با حضور طلاب و روحانیون طی چهارشنبه 9 دی ماه سال جاری ساعت 10 صبح در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام علی عباسی اظهار کرد: همه مسلمانان و معتقدان به پیامبر اسلام (ص) روی یک نقطه مشترک نبوت با یکدیگر اتحاد پیدا کرده و اختلاف‌های دیگر را کنار می‌گذارند.

وی با بیان اینکه بین مذاهب گوناگون تفاوت‌ها و اختلاف‌های در جزئیات وجود دارد، ادامه داد: مشترک‌هایی نیز در بین آن‌ها وجود دارد، همان‌طور که در توحید و خداپرستی، معاد، قیامت و اعتقاد به کعبه و قبله با هم مشترک بوده در اعتقاد به نبوت پیامبر اکرم (ص) نیز با یکدیگر مشترک هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه در هفته وحدت مردم باید در مشترکات با یکدیگر بیشتر تکیه و تمرکز داشته باشند، خاطرنشان کرد: آنان نباید مسائل اختلافی را مطرح کنند چراکه این مهم موجب می‌شود تا نیروهای دشمن بیشتر شده و در این راستا تمرکز مردم را سرکوب کنند.

عباسی با بیان اینکه وحدت موجب می‌شود مسلمانان قوت و قدرت پیدا کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند، تشریح کرد: همچنین وحدت موجب می‌شود مسلمانان با دشمنان مبارزه کرده و از لحاظ مبارزاتی جبهه واحدی را تشکیل دهند.

این مسئول اضافه کرد: با وجود وحدت بین شیعه و سنی می‌توان از لحاظ اقتصادی بازار تشکیل داد و در این خصوص آنان رایزنی‌هایی نیز با یکدیگر داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین مطرح کرد: وحدت موجب اتحاد بین شیعه و سنی می‌شود تا آنان قوت و قدرت پیدا کرده و دشمنان نیز توان مقابله با مردم را نداشته باشند.

عباسی با اشاره به شهدای هفتم دی استان قزوین بیان کرد: روحیه شجاعت مردم ایران و این استان موجب شد تا برای احقاق حق به میدان بیایند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی عنوان کرد: در حماسه‌ 9 دی مردم با حضور در این حماسه بزرگ از عزت و رأی خود دفاع کرده و در مقابل فتنه‌گران و آشوب‌گران آن زمان دفاع و ایستادگی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو، یادآور شد: شرکت در انتخابات وظیفه عقلی، ملی و شرعی هر ایرانی است که تصمیمات خود را برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و به خصوص فرهنگی مشخص کند.

عباسی افزود: تجمعی با حضور طلاب و روحانیون طی چهارشنبه 9 دی ماه سال جاری ساعت 10 صبح در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تجمع ، طلاب ، سالروز ، 9 دی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.