سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته 14 رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان؛

شکست ملوان تا اقتدار آینده سازان در صدر

هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با سه دیدار برگزار شد که در مهم ترین دیدار نایب قهرمان دوره قبل مغلوب شهرداری سیرجان شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به دلیل شیوع آنفولانزا در برخی تیم ها و ابتلا چندین بازیکن با یک هفته تاخیر امروز با انجام سه دیدار برگزار شد.

در مهم ترین دیدار، تیم های ملوان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان ایراندوست با دریافت 4 گل مغلوب تیم جوان و باانگیزه شهرداری سیرجان شدند.
نایب قهرمان دوره قبل رقابت ها در طول مسابقه موفق به جبران یکی از گل ها شدند اما در نهایت بازی با نتیجه 4 بر 1 به نفع شاگردان جهان نجاتی به پایان رسید.

*وحدت ایثار گرگان-نگین اشترکوه ازنا لرستان

در دیگر دیدار هفته 14 رقابت های لیگ برتر بانوان تیم وحدت که شرایط خوبی هم در جدول رده بندی ندارد میزبان تیم هشتم جدول رده بندی بود که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم، در نهایت تیم مهمان ازنای لرستان که در شرایط مالی نامناسبی نیز قرار دارد با دو گل از سد تیم وحدت گذشت.

*شهرداری سنندج-آینده سازان نجف آباد

تیم صدرنشین و قهرمان نیم فصل رقابت ها در هفته چهاردهم میزبان تیم شهرداری سنندج بود، این دیدار برای تیم آینده سازان از اهمیت ویژه برخوردار بود چرا که در صورت ناکامی در این دیدار صدر جدول را نیز از دست می داد اما نماینده اصفهان موفق شدند علاوه بر پیروزی در این دیدار همچنان صدر نشین رقابت ها تا پایان هفته چهاردهم باقی بمانند.
این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم آینده سازان پایان یافت.

گفتنی است: دیدار دو تیم پالایش گاز ایلام و شهرداری بم به دلیل عدم حضور تیم ایلام مقابل بم برگزار نشد و طبق قوانین نتیجه این دیدار یک بر صفر به نفع تیم بم ثبت می شود.

شایان ذکر است: رقابت های هفته 14 لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه 4 دی ماه بصورت همزمان ساعت 10 برگزار شده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.