سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران؛

عارف: هیچ لیستی را تایید نمی‌کنم/ مگر می‌شود یک اصولگرا سرلیست اصلاح‌طلبان شود؟

رئیس بنیاد امید ایرانیان با رد لیست 50 نفره منتشر شده توسط نشریه صدا گفت: هیچ لیستی را در هیچ استان و شهری تایید نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه سخنرانی خود در دانشگاه شریف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نشریه "صدا" اسامی 50 نفر را به عنوان اعضای لیست اصلاح طلبی منتشر کرده و نظر شما در این باره چیست، اظهار داشت: من آن لیست را ندیده‌ام و هیچ لیستی در هیچ استان و شهری را تأیید نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: قرار است هر حوزه‌ای خودش تصمیم‌گیری کند، اما اگر در یک حوزه اختلافی بود، شورای سیاست‌گذاری استان دخالت می‌کند و براساس معیارها و شاخص‌ها کاندیداها مشخص می‌شوند و در نهایت اگر در حوزه به نتیجه‌ای نرسیدند شورای سیاست‌گذاری ورود می‌کند.


رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر یک اصولگرا سرلیست اصلاح‌طلبان شود آیا هویت اصلاح‌طلبی از دست نمی‌رود، اظهار داشت: مگر می‌شود یک اصولگرا سرلیست اصلاح‌طلبان شود؟ این از عجایب خلقت است.


وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در مورد ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری می‌کند افزود: قرار است هر حوزه‌ای خودش تصمیم گیری کند و اگر در حوزه اختلافی بود شورای سیاست‌گذاری استان دخالت می‌کند و براساس معیارها و شاخص‌ها کاندیدا مشخص می‌شوند و اگر در حوزه به نتیجه‌ای نرسیدند شورای سیاست‌گذاری ورود می‌کند.


رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر یک اصولگرا سرلیست اصلاح‌طلبان شود آیا هویت اصلاح‌طلبی از دست نمی‌رود، اظهار داشت: مگر می‌شود یک اصولگرا سرلیست یک اصلاح‌طلب شود این جز عجایب خلقت است.


عارف ادامه داد: طرح ما این بود که حداقل 30 نفر بین دو لیست مشترک باشند و این حلقه‌ای میان دو جریان اصلی شود که متأسفانه استقبالی صورت نگرفت بنابراین آنچه که امروز مدنظرمان است این است که لیست اصلاح‌طلبان فقط مربوط به اصلاح‌طلبان خواهد بود.


وی گفت: انشاالله در مجلس و یا دوستانمان که به نهاد قانون گذاری راه می یابند این بحث ائتلاف را دنبال کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر ائتلاف کارگزارن طرفداران دولت مطرح است، نظر شما چیست؟ خاطرنشان کرد: کارگزاران جز جبهه اصلاحات است و امیدواریم طرفداران دولت در خانواده اصلاحات باقی بمانند و با یک لیست در انتخابات حضور یابند.

عارف در مور دنظر آقای عطریان فر افزود:نظر آقای عطریان فر فردی است، حزب کارگزاران عضوی از شورای سیاست‌گذاری است.
انتهای پیام/ این جز عجایب خلقت است.

عارف ادامه داد: طرح ما این بود که حداقل 30 نفر بین دو لیست مشترک باشند و این حلقه‌ای میان دو جریان اصلی سیاست کشور شود که متأسفانه استقبالی از آن صورت نگرفت بنابراین آنچه که امروز مدنظرمان است این است که لیست اصلاح‌طلبان فقط مربوط به اصلاح‌طلبان خواهد بود.

وی گفت: انشاءالله در مجلس و یا دوستانمان که نهاد قانون گذاری این بحث ائتلاف را دنبال کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی مبنی‌ بر اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر ائتلاف کارگزاران و طرفداران دولت مطرح است، نظر شما چیست؟ خاطرنشان کرد: کارگزاران جزء جبهه اصلاحات است و امیدواریم طرفداران دولت در خانواده اصلاحات باقی بمانند و با یک لیست در انتخابات حضور یابند.

عارف در مورد اظهار نظر اخیر عطریانفر نیز خاطرنشان کرد:نظر آقای عطریانفر نظر کاملا فردی است.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.