رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان گفت: نهایی‌ شدن لیست جبهه اعتدال‌گرایان را تکذیب کنم.

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان؛ نهایی‌ شدن لیست این جبهه را تکذیب کرد"جمشید ایرانی" رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ از تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان خبر داد و اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان به منظور انتخابات تشکیل شده و معتدلین هر دو جناح در جلسات این شورا حضور دارند.

ایرانی با بیان اینکه ما در معتدلین اصولگرا بر علی‌لاریجانی تأکید داریم و در معتدلین اصلاح‌طلب عارف و طیف منتسب به وی را می‌پسندیدم، ادامه داد: همچنین در جلساتمان نیز افراد نزدیک به آقای لاریجانی حضور دارند.

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر نهایی‌ شدن لیست جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان، افزود: جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان هیچ لیستی درباره انتخابات صادر نکرده‌ است و تا زمانی که ثبت نامی انجام نشود، لیستی ارائه نمی‌کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال "همدلی و همزبانی، دولت و ملت" از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: نماد این همدلی و همزبانی مجلس شورای اسلامی است، بنابراین اگر بتوانیم مجلسی داشته باشیم که با دولت همدل باشد، در راستای منویات رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار