سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

استقبال اسپانیا از موزه سیار خراسان رضوی

اسپانيا از موزه سيار كودک خراسان رضوی استقبال كرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ بنیانگذار و مدیر اولین موزه خصوصی سیار کودک، صلح و فرهنگ در ایران با اشاره به حضور اين موزه سيار در مادريد اسپانيا در ماه گذشته گفت: اين موزه با عنوان 365 روز در صلح، وابسته به موسسه بین المللی فرهنگ سازان کودکان پارس در سفر به مادريد اسپانيا به معرفي فرهنگ، تاريخ و تمدن ايران زمين پرداخت كه اجراي برنامه هاي فرهنگي توسط اين موزه سيار به شدت در اسپانيا مورد استقبال قرار گرفت.

سوسن نیک ذات افزود: موزه سیارصلح با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ صلح و معرفی فرهنگ و تاریخ ایران زمین و معرفی فرهنگ ملل و همچنین تشکیل شبکه بین المللی حامیان صلح و فرهنگ و دوستداران موزه کودک با زبان دیپلماسی عمومی و آشنایی کودکان با فرهنگ ملل مختلف به فعاليت مي پردازد.

وي ادامه داد: آثار این موزه شامل قاشق چنگال و مجموعه عروسکی قاشق ها، آدمك ها و عروسك هایي می باشد که اولین موزه با این متریال در جهان است.

مدیر اولین موزه خصوصی سیار کودک اظهار کرد: این موزه آموزش و تعاملی علاوه بر بخش کلكسیون با ساخت عروسکهایي با قاشق و چنگال توسط بخش هنری موزه به آموزشی صلح و آثار فرهنگی تاریخی ملموس و ناملموس می پردازد.

نیک ذات گفت: به عنوان سفیر صلح با چمدان های پر از سوغاتی صلح به یکی از مدارس مادرید رفته و با هماهنگی سفارت ايران در اسپانيا و با برگزاری "نمایشگاه ایران قرارگاه صلح"، بخش هایی از تاریخ و فرهنگ ایران را کودکان روایت كرديم.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با استقبال دانش اموزان دبستاني، کودکان و آموزگاران و برخی از اولیا دانش آموزان و آموزگاران ایرانی که به نمایشگاه فوق دعوت شده بودند روبه رو شد


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.