سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ نکردن شان شورا مساوی با از بین بردن شان خودتان است

رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی در افتتاح مترو نعمت آباد که روز گذشته برگزار شد به شورا طعنه می‌زدند که باید بگویم به خودشان طعنه زده‌اند و شان خودشان را از بین برده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر استان تهران در ابتدای جلسه علنی امروز (سه شنبه) با اشاره به بارندگی‌های اخیر در تهران و بسیاری از نقاط کشور اظهار کرد: خوشبختانه رحمت الهی در چند روز اخیر تهران و بسیاری از نقاط کشور را در برگرفته که امیدواریم بتوانیم از این رحمت الهی استفاده کنیم.

وی با بیان این که با دستکاری طبیعت به جای استفاده از این رحمت الهی دچار زحمت شده‌ایم ،تصریح کرد: قطع درختان، از بین بردن جنگل‌ها، پر کردن رود دره‌ها و مسدود کردن مسیل‌ها از جمله مواردی است که باعث ایجاد زحمت شده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: چندین بار این موضوع را مطرح کرده بودم اما دوباره تکرار می‌کنم تا این که باران می‌آید نباید گفت سدها پر شده  است و تابستان مشکلی نداریم چرا که 48 درصد از آب از منابع زیر زمینی تهیه می‌شود و متاسفانه منابع زیر زمینی ده‌ها متر زمین رفته که پر شدن آن ها نیازمند سال‌های زیادی است.

وی گفت: در تمام کشور مشکل کم آبی را داریم اگر چه این موضوع در شمال کشور شاید کمتر باشد اما در نقاط دیگر با خشک سالی‌های 7 ساله و 15 ساله روبرو هستیم و در تهران نیز مشکل داریم.

چمران تاکید کرد: هنوز بسیاری از سدها هستند که فضای خالی دارند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با تبریک به شهردار و معاون شهردار به دلیل افتتاحیه ایستگاه مترو نعمت آباد اضافه کرد: از همه کارکنان ، مهندسین مشاور و کارگران که با فضای سخت و با بی پولی و تمام مشکلات بسیار اقدام در افتتاح و بهره برداری از ایستگاه مترو کردند تشکر می‌کنیم، اما انتظار نداریم که به هر حالت شان شورا را حفظ نکنند چرا که این نشان از آن دارد که شان خودشان را حفظ نکرده‌اند.

چمران تاکید کرد: اگر به جایگاه شورا طعنه بزنند به خودشان طعنه زده‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.