عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به این که ملک بابک زنجانی در شهرک غرب دارای گود برداری خطرناکی است شهرداری زودتر در مورد آن تصمیم گیری کند.

دوستی: شهرداری زودتر در مورد ملک ایران زمین زنجانی تصمیم گیری کنندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: روز یکشنبه تذکری در خصوص ملک بابک زنجانی واقع در شهرک غرب به شهرداری داده شد که عنوان کردند این ملک بابت بدهی های زنجانی به شرکت نفت واگذار شده و به جهت ایمنی آن 30 میلیارد تومان به آن اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: شهرداری با وزارت نفت همکاری کند تا ملک را زودتر تحویل بگیرد زیرا این زمین دارای گود برداری خطرناکی است که ممکن است در اثر بارندگی نشست و ریزش کند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: ضمن تشکر از راهور شهر تهران در هدایت ماشین‌ها در روزهای بارانی، اما حضور آنان در تقاطع‌ها کم است و یکی از علت‌های ایجاد ترافیک در تقاطع‌ها همین است اگر پلیس نیرو کم دارد بیان کند تا در جهت رفع آن رسیدگی شود.

گفتنی است؛ مهدی چمران در خصوص ملک ایران زمین گفت: بر اساس گزارش وزارت نفت این ملک رسما به این وزارت خانه واگذار نشده است و شهرداری تاکنون مبالغی را در جهت امنیت آن خرج کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار