حافظی: علنی برگزار شدن جلسات حسابرسی حق مردم است

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: شفاف‌سازی به معنای علنی برگزارشدن جلسات حسابرسی است که البته از این طریق می‌توان سیستم را واکسینه کرد.

حافظی: علنی برگزار شدن جلسات حسابرسی حق مردم استرحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهمیت برگزاری علنی جلسات شورا اظهار کرد: شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری از منافع شهر و مردم هستند و باید مردم را به عنوان صاحبان سهام به رسمیت بشناسیم.

 وی افزود: گزارش حسابرسی قابلیت دفاع دارد از این رو با علنی برگزار کردن منافاتی ندارد چرا که می‌تواند از آنچه که گفته می‌شود دفاع کنند.

حافظی بیان کرد: من اعتقاد دارم گزارش حسابرسی باید در اختیار مردم قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه شفاف‌سازی در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است،تصریح کرد: شفاف‌سازی در این مرحله حتی بازدارنده نیز خواهد بود چرا که تجربه نشان داده پیشگیری بهتر از درمان است و شفافیت در مرحله حسابرسی بهتر از صدور حکم در مرحله پایانی است.

عضوپارلمان شهری افزود: شفاف‌سازی دقیقا به همین معناست که در مراحل اولیه، جزئیات روشن شود و از این طریق می‌توان سیستم را واکسینه کرد.

حافظی تاکید کرد: با روحیه حاکم بر شورا و هیئت رئیسه تصور نمی کنم جلسه گزارش حسابرسی علنی برگزار شود.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر ادامه داد: نسبت به سال گذشته کاهش "عدم اظهار نظر" را در شرکت‌ها شاهد بودیم.

حافظی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اعضا واگذاری زمین در اراضی عباس‌آباد بعد از مصوبه را رد کرده‌اند، گفت: اگر کسی چنین اظهار نظری دارد به معنای آن است که گزارش حسابرس را کذب می‌داند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار