نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل گفت: بین گزارش ‌حسابرس شورا و شهرداری اختلافات فاحشی در اراضی عباس‌آباد وجود دارد اما به طور قطع نمیتوان گفت که ‌تخلفی صورت گرفته است.

دفاع تمام قد دوستی از شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار‌ حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در جمع خبرنگاران با اشاره گزارش ‌حسابرس ‌درخصوص منطقه عباس‌آباد اظهار کرد: ‌حسابرسی چند شرکت دوشنبه هفته گذشته برگزار شده که برخی ها عدم اظهار نظر، برخی ها مشروط و برخی ها مطلوب بودند که متاسفانه این شرکت با عدم اظهار نظر مواجه شد البته باید گفت که ‌حسابرس به نتیجه قطعی نرسیده و مشکلاتی وجود دارد که باید بررسی شود و نمیتوانیم قاطع بگوییم که ‌تخلفی صورت گرفته است.

وی افزود: در ‌حسابرسی شهرداری شورا اختلاف فاحشی وجود دارد که باید بر اساس قانون به نهاد های نظارتی ارجاع داده شود یا مجددا به قالیباف بازگردد تا مغایرت ها برطرف شود.

دوستی ادامه داد: قالیباف معتقد است که به سمت شفاف سازی حرکت می‌کمین و البته در گذشته ‌حسابرسی ها دقیق نبوده و زمانی که در دو سال گذشته خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم سه محور حمایت هدایت و نظارت را مطرح کردند.

وی افزود: هیچ چیز پنهانی نداریم و موضوع از جمله ‌برجام به صورت علنی بررسی شد.

وی ادامه داد: عضو شورا نیز موضوع را در سایت شخصی خود قرار داده و این نشان از ان دارد که هیچ موضوع محرمانه ای وجود ندارد و حتی دستورات قالیباف رعایت نشده در جایی که گفته شده به کارکنان وام ندهید اما این اقدام انجام گرفته است و درنهایت این موضوع به مراجع نظارتی ارجاع داده می‌شود.

دوستی تاکید کرد: در آن منطقه قانون خاصی وجود دارد و هیچ زمینی بر خلاف قانون واگذار نشده و از زمان تصویب ان قانون به بعد نیز هیچ زمینی واگذار نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار