رئیس شورای شهر تهران گفت: پیاده راه‌ها به جای ایجاد گشایش به جلونگاه‌ دستفروشان تبدیل شده است و اگر به آن رسیدگی نشود به ناهنجاری بزرگی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه ارائه گزارش معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایجاد پیاده‌راه ‌ها اظهار کرد: ایجاد پیاده‌ راه‌ها بسیار ایده مناسب و مطلوبی است اما پیاده راه‌ها به جای گشایش در تردد به جولانگاه دست فروشان تبدیل شده است که حتی عده‌ای در آنجا بساط می‌کنند که اگر فکری به حال این موضوع نشود به ناهنجاری بزرگی تبدیل می‌شود و متاسفانه این موضوع در یک ماه اسفند و شب عید بیشتر می‌شود.

وی افزود: موضوع دیگر در مترو گلوبندک است که گنجایش کافی ندارد و در موارد شلوغی حتی دیده شده که درب‌ها را می‌بندند و با توضیح اینکه دیگر جا ندارد کسی را به ایستگاه مترو راه نمی‌دهند.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: تجارت سامان یافته از جمله موضوعات دیگری است که مورد توجه در این منطقه است و بعد از آن گردشگری مطرح می‌شود.

چمران تاکید کرد: در پل چهارراه سیروس مثل ابوسعید نیز مشکلاتی نیز داریم که باید بررسی شود که این پل چه میزان گشایش ایجاد کرده و اگر در چهارراه سیروس یک روگذر باشد مشکلات موتورسیکلت و حمل بار و پارکینگ‌ها برطرف می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار