عضو شورای شهر تهران گفت: مشکلات منطقه هرندی باید با یکپارچگی و هماهنگی دستگاه‌ها برطرف شود و موضوعی نیست که تنها شهرداری با مدیریت شهری به آن بپردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا تقی‌پور عضو شورای شهر تهران در ادامه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: از گزارش‌های ارائه شده تشکر می‌کنم اما شاید در این حد لازم نباشد که بروز کرده و حتی از طریق این جلسات این بحث‌ها مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی افزود: باید یکپارچگی در ساماندهی منطقه 12 را مد نظر قرار دهیم چرا که تنها شهرداری و مدیریت شهری نمی‌توانند این مشکل را برطرف کنند و این موضوعی نیست که از عهده یک و یا دو دستگاه بر آید.

تقی‌پور ادامه داد: اگر هماهنگی‌ها کافی نباشد بسیاری از زحمت‌ها که کشیده شده است خنثی می‌شود و باید با هماهنگی‌های اجتماعی، فرهنگی بتوانیم این موضوع را به سرانجام برسانیم.

عضو شورای شهر اضافه کرد: طرحی جامع و یکپارچه در شورا تصویب شد که شورای انقلاب فرهنگی کار را شروع کرد و در بحث بودجه و اعتبارات نیز باید در نظر گرفت که از یک مرکز واحد این هزینه‌ها مدیریت شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر در ادامه اظهارات تقی‌پور تصریح کرد: سه‌شنبه آینده مجموعه گزارشات در قالب یک بسته خلاصه به همه‌ اعضا ارائه می‌شود و همچنین از مسئولان  مربوطه از جمله جانشین مواد مخدر، دادگستری، اداره محیط کل بهداشت تهران، رئیس کمیته امداد دعوت شده که در جلسه حضور داشته باشند و با قرائت گزارش از سوی شهردار تهران برنامه‌ریزی مدونی را در این خصوص ارائه دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار