سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف موادمخدر در فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان فارس از کشف 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه، ‌هروئين و ترياك در اين استان، طي سه عمليات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمدجعفر تولايي" گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان فارس از طريق گزارش هاي مردمي مطلع شدند افرادی به نام هاي "ح – الف" و "ع – ص" در يكي از خيابان هاي جنوبي شيراز در امر خرید و فروش موادمخدر فعاليت دارند.

وي ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي محل فعاليت اين افراد شناسايي و ضمن دستگيري آنها در بازرسي از آن مكان مقدار يك كيلو و 765 گرم هروئین و ۹ گرم ماری جوانا کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: در شهرستان "داراب" استان فارس نيز ماموران انتظامي آن شهرستان مستقر در ایستگاه بازرسی "قلاتويه"، هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه کامیونت باری مظنون، ‌آن را متوقف و در بازرسي از خودرو 29 كيلو و 400 گرم ترياك کشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

سرهنگ "تولايي" بيان كرد: در شهرستان شیراز نيز ماموران "کلانتری 23 گلدشت" یک دستگاه پژوپارس حامل موادمخدر را شناسايي و پس از متوقف كردن آن ، در بازرسی از خودرو، مقدار ۵۰گرم موادمخدر شيشه و يك دستگاه ترازوي توزين موادمخدر، سه دستگاه تلفن همراه كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.