فرمانده انتظامی استان فارس از کشف دو محموله كالای قاچاق به ارزش يك ميليارد و 650 ميليون ريال در اين استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان فارس از حمل یك محموله كالای قاچاق توسط یك دستگاه كامیون كه پس از بارگیری از بنادر استان بوشهر به مقصد شیراز در حركت بود مطلع شدند.

وی ادامه داد: موضوع در دستور كار تیم اطلاعاتی اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این محموله توسط یك دستگاه خودرو مگان اسكورت می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو مگان و خودرو كامیون حامل كالای قاچاق را مشاهده و هر دو خودرو را متوقف كردند.

سردار گودرزی بیان كرد: در بازدید از خودرو كامیون كه حامل كالای خارجی از نوع ادكلن بود تعداد سه هزار و ۶۴۸ عدد انواع ادكلن به ارزش تقریبی 750 میلیون ریال كشف شد.

وی اضافه كرد: در عملیات دیگری ماموران پس از آنكه مطلع شدند فردی در امر كالای قاچاق از نوع بادام زمینی به صورت عمده فعالیت دارد، ‌تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد،‌ فرد قاچاقچی، كالاها را در انباری واقع در شهرك صنعتی شیراز دپو كرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از انبار مقدار 9 تن و ۶۸۰ كیلوگرم بادام زمینی به ارزش تقریبی 900 میلیون ریال كشف شد.


انتهای پیام

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، میلیارد ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.