شیراز؛

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز برای نخستین بار در جهرم

معاون استاندار جهرم از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز برای نخستین بار در جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صحرائیان ادامه داد: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در جهرم سبب همراهی مردم با مسئولان می‌شود.

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با حضور صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم، برگزار شد.

به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار با اشاره به تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز برای نخستین بار در جهرم گفت: تشکیل این‌ چنین انجمن‌ها سبب همراهی مردم با مسئولان می‌شود.

صحرائیان هدف از راه‌اندازی این انجمن را جذب کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت کتابخانه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: 500 میلیارد ریال اعتبار  از محل 2 درصد نفت و گاز به کتابخانه بخش کردیان جهرم اختصاص یافت.

وی افزود: مسئولان جهرم آمادگی لازم جهت در اختیار قرار دادن زمین و مجوز ساخت و برخی دیگر از امکانات به خیرین در راستای ساخت کتابخانه مرکزی دارند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم با بیان اینکه مشکلات آب و جاده در جهرم در اولویت تامین اعتبار دولتی است، تصریح کرد: به دلیل کمبود بودجه نمی‌توان به ساخت و ترویج کتابخانه‌ها کمک قابل توجهی کرد لذا باید در این خصوص از پتانسیل خیرین و دلسوزان استفاده شود.

صحرائیان با اشاره به اینکه شهرداری مکلف شده است نیم درصد از عوارض دریافتی خود را در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار دهد، تصریح کرد: این قانون در شهر جهرم امسال و پارسال تحقق‌یافته است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.