سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاوشی: دستگاه‌ها برای تأمین نیروی انسانی و بودجه بهزیستی وارد شوند

مدیرکل سیاسی و اجتماعی استان تهران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در مقابل سازمان بهزیستی باید حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سید شهاب‌الدین چاووشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در چهارمین کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران که امروز در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد با اشاره به مصوبات این کارگروه اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت‌ها و اعتبارات استان‌داری برای سازمان بهزیستی بخش اضافه‌ای را در نظر بگیریم و برای این منظور از فرمانداران، مدیران استانی، مدیران کل اجتماعی استان تهران و سایر دستگاه‌ها که در این کارگروه عضو هستند جهت بررسی این موضوع دعوت کردیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استان‌داری تهران افزود: سازمان بهزیستی نیازمند مداخله همه دستگاه‌ها به ویژه‌NGO ها است ،برای اینکه دارای گروه‌های ذینفع بسیار است و جمعیت زیادی را در استان تحت پوشش قرار داده و دستگاه‌های حاکمیتی باید بهزیستی را در این روزهای سخت یاری کنند و با توجه به نیروی انسانی و اعتبارات موجود سازمان بهزیستی توان جوابگویی را ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید اعتبارات بودجه و نیروی انسانی سازمان بهزیستی در استان تقویت شود و بخشی از تصدی‌گری نیز در سازمان بهزیستی به مردم واگذار شود.

چاووشی با اشاره به بررسی مسائل مربوط به خانواده در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تهران یادآور شد در خصوص چالش‌های روبه‌روی استان تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استان‌دار تهران گفت: با توجه به جمعیت 15میلیونی استان تهران و آسیب‌های اجتماعی مانند کودکان کار، متکدیان و اعتیاد مقرر شد شورای برنامه‌ریزی استان تهران نسبت به مشکلات اعتباری و نیروی انسانی در سازمان بهزیستی توجه کافی را مبذول دارد.

چاووشی در پایان گفت: مصوب شد بحث حاشیه‌نشینی و مناطق بی‌دفاع شهری در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.