سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

كسب مدال نقره تكواندوكار مازندرانی در رقابت های انگليس

تكواندوكار مازندرانی در رقابت های گرندپريكس منچستر انگليس مدال نقره را کسب کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: ابوالفضل يعقوبی نماينده مازندرانی تيم ملی تكواندو در وزن 68- كيلوگرم در رقابت های گرندپريكس منچستر انگليس موفق به كسب مدال با ارزش نقره شد.

نفجم با اشاره به كسب مدال نقره با ارزش يعقوبی در گرندپريكس انگليس افزود: سومین و آخرین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015، با حضور 227 تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از 56 کشور و با قضاوت 50 داور بین المللی در شهر منچستر انگلیس آغاز شده و اين مسابقات به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نخستین روز از پیکار رقابت برترین ها در دور آخر مسابقات گرند پریکس ابوالفضل یعقوبی با پیروزی های متعد مقابل مدعیان و بزرگان جهان به مرحله فینال رسید و در یک قدمی به مدال طلا این رقابت بازی خود مقابل دائی هون لی از کره جنوبی را با نتیج 7 بر 16 واگذار و به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.

رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: ملی پوش مازندرانی کشورمان برای رسیدن به فینال در گام نخست حریف انگلیسی را در یک رقابت بی نظیر 12 بر یک از پیش رو برداشت و در مرحله بعدی از سد دیگر نماینده کشور میزبان مارتین استامپر دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2013 و نفر هشتم رنکینگ المپیکیمی با نتیجه ستودنی 16-6 گذشت.

نفجم گفت: تکواندوکار مازندرانی تجربه بازی با این حریف را در مرحله دوم گرندپریکس ترکیه داشته و 6-4 او را شکست داد و بار دیگر توانست داغ برد را بر دل این نماینده بگذارد.

وي اظهار كرد: نماینده شایسته کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مقابل جواد اچاب از بلژیک مبارزه کرد و با نتیجه 5 بر4 به برتری رسید و انتقام شکست خود در مسابقات جهانی 2015 برابر این بازیکن را گرفت.

رئيس هيئت تكواندو مازندران افزود: ابوالفضل یعقوبی با گام های همراه برد خود قهرمان المیپک را مغلوب خود کرد، تکواندوکار 68- کیلوگرم مازندرانی غیرتمندانه مقابل سروت تازگل از ترکیه مبارزه کرد و در راند طلایی آن را از رسیدن به مرحله فینال رقابت ها بازداشت و فینالیست شد.

نفجم خاطرنشان كرد: یعقوبی با کسب مدال ارزشمند نقره این رقابتها 24 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن دوم اضافه کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.