سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت‌های علمی داخل و خارج از کشور با همکاری‌های مشترک

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت: با همکاری‌های مشترک از ظرفیت‌های مالی و علمی داخل و خارج از کشور استفاده حداکثری می‌کنیم.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در نظر دارد از ظرفیت‌های علمی و مالی داخل و خارج از کشور استفاده حداکثری کند. لذا زمینه‌های همکاری را یکی از پس از دیگری بررسی کرده تا یک زمینه‌‌ی مشترک داشته باشند.

وی در ادامه افزود: لذا صندوق حمایت از پژوهشگران همکاری خود را با مدرسه مطالعات عالی دانشگاه سوربن آغاز کرده تا در این زمینه توجه ویژه‌ای به حفظ آثار باستانی داشته باشند و برای حفظ این آثار باستانی در ایران کار کنند. 

ضرغام تصریح کرد: راه‌های همکاری مشترک بین صندوق حمایت از پژوهشگران با مدرسه مطالعات عالی سوربن بررسی شده و در آینده همایش مشترکی بین هر دو طرف برگزار می‌شود‌. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با اشاره به تعداد افرادی که در این مدرسه فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: 260 استاد و حدود 2500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در سه حوزه علوم حیات و زمین،‌ تاریخ و زبان شناسی و مطالعات دینی در این مدرسه فعالیت می‌کنند. 


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.