سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کسب گواهینامه بین المللی آلاینس

فریبرز کریمی زند، از کسب گواهینامه گروه بین المللی آلاینس آمریکای شمالی در زمینه ایمنی مواد غذایی گردیده است.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ فریبرز کریمی زند مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا گفت : این شرکت با اقدامات برنامه ریزی شده جهت حفظ استانداردهای ایمنی مواد غذایی، موفق به کسب گواهینامه گروه بین المللی آلاینس آمریکای شمالی در زمینه ایمنی مواد غذایی گردیده است.

وی افزود: الاینس متشکل از سه گواهی دهنده بزرگ و معتبر بین المللی است که شامل؛ شرکت بین المللی الاینس ایالات متحده آمریکا، شرکت بین المللی الاینس کانادا و شرکت بین المللی الاینس آمریکای شمالی می شود که در زمینه های؛ ارائه آموزش در قالب آکادمی الاینس، ثبت و صدور گواهینامه های بین المللی استانداردها، مهندسی کیفیت، استاندارد سازی و صدور گواهینامه های محصول فعالیت می کنند.

کریمی زند بیان کرد: استاندارد سیستم مدیریت ایمنی غذا در فرآیند مواد غذایی، از تهیه مواد اولیه تا مصرف توسط مشتری، از افت سطح کیفیت محصول به نحو برنامه ریزی شده جلوگیری می نماید و تضمین می کند که مصرف محصول هیچگونه خطری برای مصرف کننده ندارد و کیفیت آن در حد مطلوبی باقی می ماند .

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا اظهار داشت: فوایدی که بدنبال استفاده از گواهینامه ایمنی غذا بدست می آید عبارتند از :حذف کلیه خطرات میکروبی ، شیمیایی و فیزیکی از محصول، ارتقاء کیفیت محصول و اطمینان خاطر از سلامت محصول برای مصرف مشتری می باشند.

کریمی زند ادامه داد : شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا همچنین توانست هفت گواهینامه ، شامل مدیریت کیفیت ، مدیریت زیست محیطی، مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه ای ، مدیریت آموزش، مدیریت انرژی و مدیریت شکایت مشتری را کسب کند و اولین دارنده گواهینامه های هفت گانه سیستم های مدیریت یکپارچه در ایران شناخته می شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا از جمله واحدهای هفت گانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد که در ۲۳ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد و تاکنون توانسته رکوردهای قابل توجهی را در زمینه تولید نیشکر در سطح جهانی به نام خود به ثبت برساند.

انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.