در این نشست به مشکلات نخبگان رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان ؛مسئول پژوهش سرای جوان بسیج دزفول از برگزاری اولین سمینار نخبگان علمی دزفول به عنوان یک رویداد مهم علمی خبر داد و گفت: این سمینار با حضور ۱۵۰ مخترع و نخبه از شهرستان دزفول با حضور ریاست بنیاد نخبگان خوزستان و  ریاست سازمان علمی پژوهشی و فناوری خوزستان برگزارشد.

 "محمد لیمویی” گفت: این سمینار برای اولین بار است که در شهرستان دزفول برگزار و در آن با حضور مسئولین و نخبگان برجسته دزفول مشکلات تجاری سازی اختراعات بررسی و راهکارهای برطرف کردن آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: محورهای اصلی سمینار نخبگان ، بیان مشکلات و پیشنهادات نخبگان شهرستان برشمرد و از موضوعات مهمی که قرار است در این سمینار برگزار شود، بررسی تشکیل شعبه ای از بنیاد ملی نخبگان در دزفول است.

این نخبه علمی، با اشاره به شناسایی ۱۵۰ مخترع در دزفول، تشکیل شعبه ای از بنیاد ملی نخبگان در دزفول را ضروری دانست و اظهار داشت : یکی از مشکلات اساسی نخبگان، تاخیر چند ماهه در بررسی اختراعات به منظور تجاری سازی است که تشکیل شعبه ای از بنیاد ملی نخبگان در دزفول می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع و فرایند اداری آن را تسریع بخشد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.