سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

آمادگی هلال احمر برای خدمت به زائرین اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آمادگی بالای عوامل امدادی این جمعیت در ارائه خدمات به زائرین کربلای معلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر علی خدادادی در نشست شورای اداری هلال احمر استان با تسلیت واقعه جانگداز کشته شدن حجاج بیت الله الحرام در منا و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: با وجود فضای منسجم و توأم با همدلی و همراهی میان دستگاه های استان می توان به اجرای بهتر و هم افزایی جدی تر در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع) امیدوار بود.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی، این مقوله را از سه منظر مهم و اساسی دانست و افزود: نخست اینکه فعالیت های ایام اربعین به عنوان یک کار هیأتی است که خوشبختانه هیأت های زیادی در این راستا به ارائه خدمت می پردازند که می بایست هماهنگی لازم برای تداوم این حرکت صورت گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: نکته دوم این است که فعالیت ها و کارهای انجام شده در ایام تشرف زائرین اربعین به کربلای معلا به عنوان یک کار تشکیلاتی محسوب می شود که جمعیت هلال احمر با توجه به ساختاری که دارد، می تواند در این عرصه به صورت مطلوب عمل کند و سابقه این گونه حرکت های اجتماعی و امدادی در هلال احمر کم نیست.

دکتر خدادای با بیان اینکه مقوله مهم دیگر در فعالیت های جمعیت هلال احمر، برنامه های درون مرزی است، اظهار داشت : حوزه درمان در ایام اربعین حسینی به وزارت بهداشت واگذار شده که در این میان جمعیت هلال احمر به عنوان معین انجام وظیفه خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.