ترددزائرین حسینی بدون مشکل محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: مدیریت و پشتیبانی حرکت عظیم زائران اربعین حسینی و حضور همه جانبه دستگاه‌های مسئول در این حرکت مردمی کاری بزرگ و بسیار سنگین است و در این زمینه ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی وارد کار شوند.

حویزاوی بابیان اینکه مشارکت مردم در حمایت از زائران اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به آنان تا حدودی زیادی این بار سنگین را قابل تحمل‌تر می‌کندافزود:باید با برنامه ریزی دقیق و تلاش و روحیه جهادی ستاد اربعین حسینی استان و مشارکت اقشار مختلف مردم، زمینه لازم برای پذیرایی و استقبال از زائران در اربعین حسینی سال جاری تا حد امکان فراهم شود.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما از محور 60 کیلومتری سوسنگرد تا چذابه است که خدمات رسانی در این محور باید به صورت ویژه و بدون نقص انجام شود.

مدیرکل حج وزیارت خوزستان با بیان اینکه همه زائران اربعین حسینی که از دو گذر مرزی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر رهسپار نجف و کربلای معلا می‌شوند باید بتوانند بدون نگرانی و دغدغه در حماسه اربعین حسینی حضور یابند افزود: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از مسیر چذابه به سه بخش شامل عین دو تا سوسنگرد، سوسنگرد تا بستان و از بستان تا نقطه صفر مرزی چذابه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آبادان ، خوزستان ، تردد ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.