فرمانده مرزبانی عراق گفت: امنیت تمامی جاده های ارتباطی و گذرگاه های منتهی به شهر مقدس کربلای معلی را در ایام اربعین حسینی تامین خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ایلام؛ سرلشگر مصطفی عبدالکریم مزعل در نشست با فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مرز بین المللی مهران اعلام کرد: در ایام اربعین حسینی پوشش امنیتی برای عزیمت زوار اباعبدالله الحسین (ع) افزایش خواهد یافت و با استقرار قرارگاه های مرزی اجازه کوچکترین فعالیتی به گروه های تروریستی نخواهیم داد.

عبدالکریم مزعل اضافه کرد: نظارت نیروهای امنیتی و مردمی بر گذرگاه های مرزی بسیار بالاست و  هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: جمعیت کربلا حدود یک میلیون و 350 هزار نفر است در حالیکه این شهرسال گذشته میزبان بیش از 25 میلیون زایر حسینی در ایام اربعین بود که بدون کوچکترین حادثه امنیتی آیین های این روز را برگزار کردند.

فرمانده مرزبانی عراق اظهار کرد: گروه تروریستی داعش سال گذشته نقشه های متعددی را برای به خطر انداختن امنیت زوار و و ایجاد خلل در برگزاری آیین های اربعین حسینی طراحی کرده بود که باهوشیاری نیروهای امنیتی و مردمی عراق در اجرای توطئه های خود ناکام ماندند.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.