سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان دیدار آبی پوشان پایتخت تغییر کرد

زمان برگزاری دیدار دو تیم استقلال - راه‌آهن در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه استقلال ، بازی دو تیم استقلال و راه آهن در هفته هفتم لیگ برتر یک روز به تعویق افتاده است.

همان طور که پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار تیمش مقابل شهرداری سمنان در جام حذفی، نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض کرد و گفت که استقلال باید سی‌ام شهریور به مصاف نفت تهران برود و دوم مهرماه در هفته هفتم با راه‌آهن دیدار کند بر همین اساس این مربی اعتقاد داشت که این برنامه‌ریزی به ضرر استقلال است.

از همین رو علی نظری‌جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفت تا با مسئولان این سازمان در خصوص برنامه‌ریزی دیدارهای لیگ برتر صحبت کند که در این گفت‌وگو مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که دیدار استقلال - راه‌آهن در تاریخ سوم مهرماه برگزار می‌شود، نه دوم مهرماه.

به این ترتیب فاصله بازی استقلال مقابل نفت تهران با دیدار این تیم برابر راه‌آهن چهار روز خواهد بود و استقلالی ها به جای اینکه دوم مهر ماه به مصاف تیم راه آهن در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بروند به جای آن سوم مهر ماه دیدار خود را برگزار خواهند کرد. 

بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.