این روزها تیم فوتبال استقلال با تمرینات پی در پی خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر حاضر می کنند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به  صلاح کادر فنی استقلالی‌ها تمرینات روز یکشنبه و دوشنبه خود را پشت درهای بسته برگزار می کنند. 
 
از همین خبرنگاران و هواداران استقلال نمی‌توانند از نزدیک نظاره گر تمرینات آبی پوشان باشند. 
 
تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر روز سه شنبه هفته جاری به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز خواهد رفت و آبی پوشان در تبریز بازی خود را به نمایش خواهند گذاشت. 
 
مهاجم کروات آبی پوش به کشوری باز می گردد 
 
پروپچیچ مهاجم اهل کرواسی تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد در بازی جام حذفی تیم شهرداری سمنان دو گل برای آبی پوشان به ثمر برساند این بازیکن قرار است بعد از دیدار استقلال مقابل راه آهن در هفته هفتم لیگ برتر به کشورش باز گردد تا خانواده خود را به ایران بیاورد و دیداری نیز با فرزندان دوقلوی خود داشته باشد. 
 
برزای قهر کرد! 
 
همانطور که می دانیم بهنام برزای بازیکن تیم فوتبال استقلال قبل از شروع فصل از تیم ختافه اسپانیا پیشنهاد داشت که در نهایت پرویز مظلومی سرمربی این تیم با حضور این بازیکن در اسپانیا مخالفت کرد از طرفی دیگر شنیده که این بازیکن به دلیل قرار نگرفتن در لیست 18 نفره استقلال ناراحت شده و پرویز مظلومی او را در اختیار باشگاه قرار داده است که سرمربی تیم اعلام کرده که این مساله درست نیست و برزای به دنبال مطالباتش است و برای رسیدگی به وضعیت‌اش به باشگاه رفته تا صحبتی با مسئولان استقلال داشته باشد بنابراین این بازیکن به نظر نمی‌رسد که برای قرار نگرفتن در لیست 18 نفره قهر کرده باشد. 
 
وضعیت ریوالدو در هاله‌ای از ابهام 
 
با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و بررسی پرونده بازیکن تیم فوتبال استقلال در نهایت قرار شد مسئولان تیم استقلال وضعیت نهایی ریوالدو تا امروز مشخص کنند بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت ریوالدو در نهایت چه خواهد شد و از طرفی دیگر مشخص شود که این بازیکن در استقلال ماندنی خواهد بود یا خیر؟ 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار