مهاجم اهل کرواسی تیم فوتبال استقلال در بازی روز گذشته جام حذفی نشان داد که می‌تواند مهره قابل قبولی برای آبی‌پوشان باشد و جای خیلی از بازیکنان کلیدی تیم را بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  همان طور که می‌دانیم مسئولان تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات 98 درصد از خواسته‌های سرمربی تیم خود را در خصوص جذب بازیکنان برآورده کردند و در پایان این نقل و انتقالات بازیکنی جذب آبی‌پوشان شد که به طور کلی رزومه این مهاجم زیاد مشخص نبود، اما مسئولان استقلال قرارداد خود را با پروپچیچ بازیکن اهل کرواسی به ثبت رساندند تا این بازیکن بتوانند در فصل جاری برایشان گلزنی کند.

 پروپچیچ در یک بازی لیگ برتری آن هم در مقابل تیم ذوب آهن به میدان رفت و آن طور که باید نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و حتی این بازیکن دو، سه موقعیت گلزنی را از دست داد اما پروپچیچ در بازی جام حذفی روز گذشته در مقابل تیم شهرداری سمنان به میدان رفت و موفق شد دو گل برای آبی‌پوشان به ثبت برساند، پس این که گفته می‌شد این بازیکن زیاد نمی‌تواند برای استقلالی‌ها کارایی داشته باشد، حرف نا به جایی بود چرا که بازیکن اهل کرواسی با بازی خود در روز گذشته نشان داد که می‌تواند تعداد گل‌های زیادی را برای تیم استقلال به ثمر برساند.

با توجه به این شرایط باید بگویم که به نوعی موتور پروپچیچ برای گلزنی روشن شده و باید در بازی‌های آینده نظاره‌گر تعداد گل‌های زیادی از سوی این بازیکن برای تیم فوتبال استقلال باشیم.

بازیکنی که به تازگی صاحب دو فرزند شده و با مشکلاتی مواجه بود در حال حاضر با روحیه بیشتری به کار خود در بین آبی‌پوشان ادامه می‌دهد، حتی این مسأله باعث خوشحالی مسئولان استقلال نیز شده تا جایی که منصور پورحیدری در خصوص این مسأله عنوان کرده است که نکته این بازی برای استقلال این بود که بالاخره این بازیکن توانست گلزنی کرد.

پروپچیچ در چند مسابقه گذشته موفق به گلزنی نشده بود و به نوعی نیاز داشت که این اتفاق رخ دهد تا وی هم جز گلزنان تیم فوتبال استقلال قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار