طبق شنیده‌ها از منابع آگاه شرکت ‌تبلیغات پیراهن استقلال نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و نحوه ادامه همکاری این شرکت با باشگاه استقلال به یکی دو‌ روز آینده بستگی دارد.

حامی مالی استقلال جا زد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته بازیکنان تیم فوتبال استقلال زمانی که وارد زمین مسابقه شدند پیراهن‌های آنها بدون درج آگهی تبلیغاتی بود.

همانطور که می‌دانیم اسامی دو شرکت به عنوان حامی مالی بر روی لباس‌های آبی‌پوشان در مسابقات گذشته حک شده بود، اما حامی مالی قرار بود امسال وظیفه حمایت از پیراهن تیم استقلال را بر عهده داشته باشد به وعده‌های خود عمل نکرده و این مسأله زیاد برای تیم بزرگی همچون استقلال زیاد جالب به نظر نمی‌رسد.

این‌طور که به نظر می‌رسد حامی مالی آبی‌پوشان به این تیم بدهکار می‌باشد و حتی چک آنها نیز در نوبت اولپاس نشده است. در هر صورت تیم فوتبال استقلال به دنبال حامی مالی‌ای خواهد بود که به تمام تعهداتش عمل کند و اگر بتواند هزینه‌ها را پرداخت کند می‌تواند نام شرکت را روی پیراهن استقلال حک کند نه اینکه بدون پرداخت هزینه‌ها نام شرکت خود را بر لباس‌های آبی‌پوشان حک کند.

با توجه به شرایطی که در حال حاضر در تیم حاکم شده به نظر می‌رسد بازیکنان تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز نیز بدون حک شدن نام حامی مالی به میدان خواهند رفت. باید منتظر بمانیم تا ببینیم حامی مالی به وعده خود عمل خواهد کرد با خیر.

از طرفی با توجه به مشکلاتی که از لحاظ هزینه‌ها برای استقلال رخ داده بهتر است مسئولان استقلال به دنبال حامی مالی دیگری برای لباس‌های خود باشند و با شرکتی قرارداد ببندند که بتواند از هر لحاظ به تعهدات خود عمل کند.

در این زمینه از شاهرخ سبک‌دست که مسئولیت حامی مالی استقلال را بر عهده دارد جویا شدیم تا توضیحات بیشتری را ارائه دهد.

شاهرخ سبک دست گفت: در حال حاضر دو شرکت تبلیغاتی را چیزی حدود 4 میلیارد تومان به باشگاه استقلال بدهکار هستند و منتظر هستیم تا این دو شرکت در هفته جاری به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: البته باید بگویم که قرارداد تاریخ 21مردادماه بوده و اولین چک این شرکت تبلیغاتی لباس پاس شود که این امر صورت نگرفته و چک دوم برای تاریخ 23 شهریورماه است و باید ببینیم این بدهی تا یکی‌، دو روز آینده پرداخت خواهد شد یا خیر.

در هر صورت باشگاه ضمانت اجرایی برای وصول این مبالغ را دارد و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به طور حتم ما پیگیر ای مسأله خواهیم بود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد:به طور کلی نحوه ادامه همکاری باشگاه استقلال با شرکت مورد نظر به پرداخت هزینه‌ها در طی یکی، ‌دوروز آینده بستگی دارد بنابراین در هفته جاری همه چیز در خصوص تبلیغ پیراهن استقلال مخفی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار