پرویز مظلومی پس از برد مقابل شهرداری تبریز در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال، بعد از پیروزی 5 بر صفر شاگردانش مقابل شهرداری سمنان در جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از اینکه بازی را آغاز کنیم حدس می زدم بازی خوبی در پیش باشد همین اتفاق هم افتاد. البته می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم .

 وی در ادامه بیان کرد: در نیمه اول فقط یک گل زدیم اما در نیمه دوم با شناختی که از حریف پیدا کردیم 4 گل دیگر هم زدیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. به حریف خسته نباشید می‌گویم که خیلی خوب بازی کردند، خیلی خوب در بازی دویدند، البته نوع بازی آنها فشرده بود و بازیکنان ما سعی با باز کردن دفاع آنها موفق به گل زنی شدند.


مظلومی در بخش دیگری از صحبت هایش به عقب افتادن بازی استقلال و نفت اشاره کرد و گفت: امروز قرار بود با نفت بازی کنیم اما چون درگیر مسابقات آسیایی بودند به آنها احترام گذاشتیم و آن بازی عقب افتاد.

وی مدعی شد: سازمان لیگ با ما همکاری نمی‌کندب عد بازی با نفت تعطیلی زیاد است و چه اجباری است که 3 روز بعد با راه آهن بازی کنیم؟  تمام بازی‌های ما فشرده برگزار می شود، روز سه شنبه با گسترش بازی داریم و بعد آن هم در 30 شهریور مقابل نفت بازی می کنیم، دوم مهرماه هم بازی دیگر ما در برابر  راه آهن است، در این زمان فرصت ریکاوری هم نداریم، امیدواریم با ما همکاری کنند و تقاضا دارم که بازی با راه آهن را عقب بیندازند با این شرایط  به مشکل می‌خوریم ، البته چون بازی با نفت در وسط این مسابقات اعلام شد زمان مسابقات از دست مسئولان سازمان در رفته است.

سرمربی استقلال در مورد استفاده از دو دروازه بان متفاوت در جام حذفی و  لیگ برتر مانند تیم فوتبال بارسلونا ، تصریح کرد: هر زمانی که نیاز باشد از دروازه‌بان‌هایمان استفاده می‌کنیم، به دنبال بازی دادن یکی درمیان به دروازه‌بان‌ها نیستم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار