سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرچند حریف را دست‌کم گرفته بودیم، اما به موقع گل زدیم و بازی را با پیروزی به پایان رساندیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی 2 بر یک مقابل تیم بادران تهران، در نشست خبری حاضر شد و به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، رقیب ما تیم باانگیزه و جوانی بود که خیلی خوب دویدند هرچند بایکنان ما حریف را دست‌کم گرفته بودند اما به موقع گل را وارد دروازه حریف کردیم.

وی ادامه داد: در تیم ما ناهماهنگی‌هایی هم وجود داشت که دلیلش غیبت 8 بازیکن در تمرین و نبودن آن‌ها در شرایط مسابقه بود و کار ما را سخت کرده بود. به حریف تبریک می‌گویم، بازی جوانمردانه و امیدوارکننده‌ای را به نمایش گذاشتند. هدف ما پیروزی و صعود بود که به آن رسیدیم و با روحیه در لیگ برتر بازی می کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما قهرمان فصل گذشته هستیم و تیم‌ها با انگیزه خاصی مقابل ما بازی می‌کنند، نبود قاسم حدادی‌فر شرایط را برای تیم ما سخت کرده است. امیدوارم وی هرچه زودتر به شرایط بازی برسد. حدادی‌فر چهره شناخته‌شده‌ای در فوتبال است و این‌گونه نیست که عمدا نخواهد بازی کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار