سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ابتدا می دانستم کار سختی در جام حذفی داریم چون شرایط برای همه یکسان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران  با اشاره به میزبانی پرسپولیس برابر پیکان اظهار داشت: من انتظار این بازی سخت را داشتم و می دانم جام حذفی چقدر مشکل است.

وی ادامه داد: هر اتفاقی می تواند بیافتد چون شرایط یرای همه یکسان است .

وی افزود:جام حذفی فقط یک بازی است و تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند. مخصوصا تیم های ضعیف تر. این تیم ها بی استرس بازی می کنند و اگر تیم خوبی مثل پیکان باشد بازی سختی را برای ما رقم می زنند و من انتظارش را داشتم.

 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت:  انگیزه تیم‌ها در مسابقات جام حذفی بالاست یکسری از تیم‌ها بدون استرس و با انگیزه در این بازی‌ها حاضر می‌شوند، مسئله بعدی طبق تجربه‌ای که دارم بازیکنانی که از اردوی تیم ملی برمی‌گردند خودشان را به سختی می‌توانند با تیم تطبیق دهند، چرا که دو برنامه متفاوت را در پیش دارند که ملی‌پوشان ما هم یک روز بعد از بازی تیم ملی به تمرینات بازگشتند و همین مسئله هم روی تیم ما تاثیر بدی گذاشته بود.
 
برانکو تصریح کرد: ما اگر گل دوم را مقابل پیکان به ثمر می‌رساندیم آن وقت به راحتی می‌توانستیم به بازی ادامه دهیم، اما متاسفانه توپ‌های مهاجمان ما گل نشد و نتوانستیم بیش از یک گل به پیکان بزنیم.
 
وی درباره موقعیت سازی سرخپوشان اظهار داشت: ما شانس‌های متعددی برای گلزنی داشتیم، طبیعی است که مرحله بعد نگران کننده برای ما باشد اما مسئله‌ای که باید به آن تاکید کنم این است که درصد به ثمر رساند گل‌ها را افزایش دادیم من باز هم روی این مسئله تاکید می‌کنم بازیکنان ما فقط یک روز قبل از بازی به ما اضافه شدند.

وی در مورد اینکه مهدی طارمی در مصاحبه‌ای اعلام کرده، برانکو وی را خیلی دوست دارد، گفت: من همه بازیکنان را دوست دارم و لذت می‌برم با این بازیکنان کار می کنم طبیعی است که روی مهدی طارمی اصرار می کنم زیرا وی پتانسیل بالایی دارد.

برانکو در پایان در مورد عملکرد تیم ملی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که سه بازیکن تیم ملی داریم در آینده ای نزدیک بازیکن بیشتری در تیم ملی حضور خواهند داشت این مسئله به پیشرفت تیم ملی کمک  خواهد کرد ما بازیکنان خوبی همچون رحمان رضایی و مهدی طارمی داریم.

گفتنی است: برانکو به اشتباه نام رحمان رضایی را آورده بود که خودش بعد از فهمیدن این موضوع بیان کرد: من بازیکنانی که خوب کار می کنند را دوست دارم حال چه رحمان، چه رامین چه امید فرقی ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار