تیم فوتبال کارای شیراز توانست در جام حذفی از سد استقلال اهواز بگذرد و شگفتی ساز این مسابقات لقب بگیرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد و کارای شیراز توانست در ضربات پنالتی از سد استقلال اهواز بگذرد و شگفتی ساز این مسابقات لقب بگیرد.
این تیم که در دسته دوم کشور حضور دارد، میهمان اهوازی ها بود. نخستین گل این دیدار را در ابتدا آبی ها با گل حمزه خذیراوی در دقیقه 94 به ثمر رساندند ، اما علی چراغی مهاجم کارای حساب کار را یک بر یک کرد تا امید برای شیرازی ها کماکان ادامه داشته باشد اما این پایان کار نبود و تیم میهمان در دقیقه 118 توانست با گل احمد رضا ابوالعباسی 2 بر یک از استقلال اهواز پیش بی افتد تا به پیروزی نزدیک شوند، باز هم استقلالی ها به بازی برگشتند و توانستند با گل محمد غلامی در دقیقه 122 از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کنند تا نخستین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی لقب گیرد که به ضربات پنالتی کشیده می شود.
در دقیقه 107 و 119 این دیدار 2 بازیکن استقلال به نام های طالب ریکانی و عادل کلاه کج از زمین مسابقه اخراج شدند تا دقایق آخر بازی را استقلالی ها 9 نفره دنبال کنند.
در ضرپات پنالتی نیز این تیم بی نام و نشان شیرازی بود که توانست موفق عمل کند و با پیروزی مقابل استقلال اهواز به مرحله بعد صعود کند و میزبان سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی شود.
در پایان تیم کارا توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 مقابل استقلال اهواز به برتری رسید.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار